piątek, 25 stycznia 2013

Zaczynamy !


Hej !

Pierwszy post. Informacyjny. Wprowadzający.

Co by tu napisać ? To co chcecie wiedzieć o mnie i idei tego bloga znajdziecie po prawej stronie.
Może więc trochę spraw technicznych...

1. Całe przedsięwzięcie NIE polega tylko na dodawaniu co tydzień mojej recenzji filmu. Mam kilka planów, a przyszłość pokaże możliwość ich realizowania. W skrócie: Oczekujcie Nieoczekiwanego !

2. Posługując się dobrze znanym miejscem ustaliłem skalę ocen filmów: 1 - 6. Mianowicie:
1/6 - Żałuję, że straciłem na to czas.

2/6 - Kiepski.
3/6 - Średni.
4/6 - Dobry.
5/6 - Bardzo Dobry.
6/6 - WYBITNY !
(ponieważ skala jest dość mała dopuszczam połówki punktów)

3. Jak już pewnie większość zauważyła do Waszej dyspozycji jest również strona na facebook'u (www.facebook.com/kubathemovie), gdzie będzie pojawiało się dużo ciekawych rzeczy.

4. Uruchomiony został także e-mail (ktmpoczta@gmail.com), który ma za zadanie lepszą i sprawniejszą komunikację z Wami. Możecie pisać o WSZYSTKIM !
O jakim filmie chcielibyście przeczytać? Co robię źle? Co powinienem poprawić? Czego jest za mało, a czego za dużo?Każda (konstruktywna) krytyka jak i pochwała będzie bardzo mile widziana !

--- --- ---

Jak na razie to chyba wszystko... Oczywiście blog jak i fb jest w tym momencie na poziomie raczkowania, ale myślę, że już w niedługim czasie wszystko nabierze kolorów. Jeśli więc to miejsce lub strona facebook'owa przypadnie Wam do gustu, będę niezmiernie wdzięczny za rzeczy tupu: Like, +1 czy polecenie znajomemu.

Z góry DZIĘKI ! ...nawet za samo przeczytanie do końca tego posta.

Kuba.


PS pierwszy film już jutro ! :)